vrijdag 21 maart 2014

#57.4 The Quac

Vandaag heb ik voor het eerst guacamole gemaakt. De ingrediënten eet ik regelmatig, maar voor het eerst heb ik ze bij elkaar gegooid. Alhoewel, de Albert Heijn heeft ze bij elkaar gegooid, ik heb de uitleg op de verpakking opgevolgd.

Het is echt ontzettend makkelijk om te maken. Je koopt een pakketje van de AH (of kijkt op de achterkant wat erin zit, ik ben het vergeten op te schrijven). Je snijdt alles, behalve de limoen, in hele ienie mienie kleine stukjes en doet dit in een schaaltje. Doe er één eetlepel limoensap bij en mengen maar. Uiteindelijk krijg je een groenig prutje, wat lekker gebruikt kan worden als dipsausje.
Die van ons was een tikkeltje flauw, tenzij je een stukje peper had. Dan was het weer net iets te pittig. Volgende keer misschien pureren?

Zeker voor herhaling vatbaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Na een aantal verzoeken, heb ik toch besloten om reacties toe te staan. Dus heb je vragen, opmerkingen of ideeën? Ik hoor ze graag!