woensdag 9 april 2014

#57.5 Passievrucht

Wat een spanning; passievrucht. Deze week in de bonus bij de AH. Ik ken ze van sapjes, maar heb er nog nooit één gegeten. Sterker nog: ik had ze nog nooit eerder gezien volgens mij. Ze gaan per vier en volgens de verpakking zijn ze rijp als de schil rimpelig is. Dat waren ze vanmorgen, dus ik nam er één mee naar mijn werk.

Blijkbaar eet je deze vrucht door hem open te snijden en uit te lepelen. Ik had er hoge verwachtingen van, doordat deze vrucht in sapjes zo lekker smaakt. De smaak van het sap was ook overheerlijk. Toen ik echter een hele hap nam van de pitjes, viel het toch flink tegen! Jakkie... Ik denk niet dat ik dit vaker ga eten. Volgende keer neem ik weer een sapje ;)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Na een aantal verzoeken, heb ik toch besloten om reacties toe te staan. Dus heb je vragen, opmerkingen of ideeën? Ik hoor ze graag!