zaterdag 5 april 2014

#72.2 Dito

Vandaag ben ik met mijn cliënte weer gaan wandelen met een hond uit het dierenasiel. Vorige keer was namelijk erg geslaagd! Vandaag hadden we Dito mee, een kruising Stafford.

De website van het asiel ligt er even uit, dus verdere informatie komt misschien later. Wat wij hebben gemerkt is dat hij wel bijna de hele weg aan de riem trekt (tot hij er echt te moe voor is, of zal mijn corrigeren de hele tijd toch geholpen hebben?), maar dat is ook niet zo gek als je de hele dag verder in een hokje zit. Hij kan niet goed met reutjes, maar verder is het echt een schatje! Hij houdt van knuffelen en kan goed luisteren. We hebben een heerlijke wandeling met hem gemaakt!

Edit: De informatie op de site:
"Het leven is één groot feest! Tenminste, als ik niet alleen hoef te zijn, want daar kan ik erg slecht tegen. Ik kan dan heel goed deuren openmaken of ontsnappen uit de tuin, alleen om naar mijn baasje te zoeken. Met kinderen kan ik goed overweg alleen ben ik erg over enthousiast zodat ik ze omver kan springen, bij kleine kinderen kan ik dus beter niet wonen. Katten ben ik niet gewend en ik denk dat ik deze alleen leuk ga vinden om erachteraan te jagen. Ik zoek een baas die met mij cursus gaat lopen en mij veel dingen gaat leren, ik ben nog erg jong en wil en kan nog veel leren. Ik heb veel beweging nodig zodat ik al mijn energie kwijt kan, ik ga graag wandelen. Ook wel naar het bos, maar van autorijden word ik onrustig, dus liever niet te ver."


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Na een aantal verzoeken, heb ik toch besloten om reacties toe te staan. Dus heb je vragen, opmerkingen of ideeën? Ik hoor ze graag!