donderdag 10 april 2014

#79.2 How I Met Your Mother

How I Met Your Mother. Een serie waar ik al ontzettend veel afleveringen van gezien had, maar waar het toch echt tijd voor werd om de hele serie in één keer te kijken. Hierboven is een trailer te zien van het eerste en tweede seizoen. Hier zijn wij in de zomer van 2013 mee begonnen. Na een hele tijd wachten, zijn we vorige week begonnen aan de laatste twee seizoenen en hebben we vandaag de laatste aflevering gekeken.

Wat een geweldige serie! Zowel voor mij als voor mijn vriend. Het einde heb ik ook genoeg over te zeggen, maar ik zal jullie de spoilers besparen. Zeker de moeite waard om te kijken, want hij is legen - wait for it - dary!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Na een aantal verzoeken, heb ik toch besloten om reacties toe te staan. Dus heb je vragen, opmerkingen of ideeën? Ik hoor ze graag!